E-sklep Kontakt Kariera

Specjalista ds. sprzedaży części

Opis stanowiska:

• sprzedaż części zamiennych oraz narzędzi;

• prowadzenie rozmów handlowo-technicznych oraz doradztwo w ww. zakresie;

• nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami; • analiza rynku pod względem potrzeb klientów, możliwości sprzedażowych;

• fakturowanie i inne czynności administracyjne.

Wymagania:

• wiedza z zakresu podzespołów elektrycznych oraz mechanicznych stosowanych w przemyśle maszynowym;

• umiejętność czytania rysunku technicznego;

• mile widziane doświadczenie w sprzedaży części zamiennych i narzędzi do maszyn rolniczych;

• predyspozycje handlowe, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów;

• umiejętność obsługi komputera; • motywacja i zorientowanie na cel, kreatywność.

Oferujemy:

• pracę w zgranym zespole w firmie będącej liderem w sprzedaży części oraz maszyn rolniczych;

• praca, na umowę o pracę z 3-misięcznym okresem próbnym.

Wynagrodzenie składa się z dwóch elementów, czyli pensji podstawowej oraz zmiennej prowizji, której wysokość zależna jest od wyników sprzedażowych

 

System prowizyjny jest jasny, przejrzysty i korzystny z punktu widzenia pracownika.

Zależy nam, aby sukces finansowy firmy był równocześnie sukcesem finansowym pracownika.

 

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza oraz wysłanie swojego CV w formacie PDF.

Formularz CV



Załącznik CV
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. Więcej informacji na stronie:* Polityka prywatności