Opis stanowiska:
• sprzedaż części zamiennych oraz narzędzi;
• prowadzenie rozmów handlowo-technicznych oraz doradztwo w ww. zakresie;
• nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami; • analiza rynku pod względem potrzeb klientów, możliwości sprzedażowych;
• fakturowanie i inne czynności administracyjne.
Wymagania:
• wiedza z zakresu podzespołów elektrycznych oraz mechanicznych stosowanych w przemyśle maszynowym;
• umiejętność czytania rysunku technicznego;
• mile widziane doświadczenie w sprzedaży części zamiennych i narzędzi do maszyn rolniczych;
• predyspozycje handlowe, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów;
• umiejętność obsługi komputera; • motywacja i zorientowanie na cel, kreatywność.
Oferujemy:
• pracę w zgranym zespole w firmie będącej liderem w sprzedaży części oraz maszyn rolniczych;
• praca, na umowę o pracę z 3-misięcznym okresem próbnym.
Wynagrodzenie składa się z dwóch elementów, czyli pensji podstawowej oraz zmiennej prowizji, której wysokość zależna jest od wyników sprzedażowych
System prowizyjny jest jasny, przejrzysty i korzystny z punktu widzenia pracownika.
Zależy nam, aby sukces finansowy firmy był równocześnie sukcesem finansowym pracownika.
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza oraz wysłanie swojego CV w formacie PDF.