Nowa Seria 7 V-Shift
Nowa Seria 7 V-Shift
Maszyna, która reaguje na potrzeby klienta.
Serie 7 Stage V posiada pewne elementy będące kontynuacją z Stage IV, najważniejszym z nich jest żeliwna rama podwozia, w której mieści się pojemny i oszczędny silnik. Podwozie to zwiększa wytrzymałość przekładni, zapewnia niższy poziom wibracji, poprawia trakcję, zwiększa zwrotność i eliminuje konieczność stosowania dodatkowej ramy do przedniego osprzętu. Dzięki większej pojemności zbiornika paliwa zwiększa się wydajność maszyny w ciągu dnia pracy. Przy rozstawie osi 2.820 mm, masie własnej 8.300 kg i 13.000 kg przy pełnym załadunku, charakteryzuje się balansem przodu 46% i tyłu 54%, a także wysoką siłą ciągu. Zmiana przepisów dotyczących emisji spalin doprowadziła do wprowadzenia nowego designu i nowych konstrukcji. W tym ostatnim obszarze, jednym z najbardziej oczywistych ulepszeń produktu jest 360-stopniowy kąt widzenia, gwarantowany przez 20 reflektorów LED, z których 12 znajduje się na dachu, charakteryzującym się również nowym wyglądem i daszkiem w doskonałym stylu Landini.
Półaktywne zawieszenie kabiny Landini
Serie 7 jest wyposażona w zaawansowane półaktywne zawieszenie kabiny Landini, zarządzane przez jednostkę sterującą, która jest w stanie modyfikować reakcję amortyzatorów i utrzymywać wysoki poziom komfortu w każdych warunkach. To rozwiązanie w kabinie umożliwia zarządzanie zawieszeniem zgodnie z preferencjami operatora, który może wybrać jeden z trzech różnych poziomów. Aby zapewnić komfort jazdy, zarówno na drodze, jak i na polu, nie rezygnując jednocześnie z bezpieczeństwa, ciągniki Serie 7 wyposażono w najlepszy w swojej klasie niezależny układ zawieszenia przedniej osi ze 100 % blokadą elektrohydrauliczną, automatycznym napędem na 4 koła, blokadą mechanizmu różnicowego i automatycznym samopoziomowaniem.
Silnik FPT
Serie 7 Stage V posiada pewne elementy będące kontynuacją z Stage IV, najważniejszym z nich jest żeliwna rama podwozia, w której umieszczono pojemny i oszczędny silnik. Podwozie to zwiększa wytrzymałość układu przeniesienia napędu, zapewnia niższy poziom wibracji, poprawia trakcję, zwiększa zwrotność i eliminuje konieczność stosowania dodatkowej ramy do przedniego osprzętu. Dostępny hamulec silnikowy sterowany pedałem, Engine Brake System, który za pomocą elektronicznie sterowanej przepustnicy turbosprężarki pozwala operatorowi zwiększyć moment hamowania poprzez aktywację hamulca silnikowego w połączeniu z normalnymi hamulcami ciągnika. Sprzęgło Viscotronic jest sterowane przez moduł sterujący silnika w celu precyzyjnej modulacji prędkości obrotowej wentylatora. Przyjęte rozwiązanie gwarantuje lepszą wydajność chłodzenia, precyzyjne sterowanie wentylatorem, mniejsze straty mocy i lepszą redukcję hałasu.
4 zakresowa przekładnia bezstopniowa
4-zakresowa przekładnia bezstopniowa jest szczególnie przydatna do pracy w ciężkich warunkach, przy ekstremalnej trakcji kół. Charakteryzuje się minimalną prędkością 40 m/h (maksymalnie 50 km/h w trybie eco), mokrym sprzęgłem i wałkiem odbioru mocy (WOM) dostępnym w 4 prędkościach, z regulowanym trybem automatycznym i bez ograniczeń mocy.
Układ hydrauliczny
Serie 7 V-Shift posiada zamknięty centralny obwód hydrauliczny o wydajności 123 l/min. z dedykowaną pompą układu kierowniczego o wydajności 44 l/m. Pompa Ultra Flow o wydajności 160 l/m jest dostępna jako opcja dodatkowa. Kolejną cechą systemu jest pełna konfigurowalność elektro-hydraulicznych zaworów sterujących. Układ panelu sterowania został utrzymany w bardzo prostej i uproszczonej formie, zapewniając znaczną łatwość obsługi. Nowe menu zostało dodane w celu zapewnienia lepszego kontaktu z profesjonalnym użytkownikiem.
Wymiary i masy