E-sklep Kontakt Kariera Serwis

Ciągniki LANDINI

Serie 7 SWB

Serie 7 SWB

Landini Series 7 Short Wheelbase

Landini Serii 7 Short Wheelbase to najnowszy pojazd w segmencie silników o dużej mocy spełniających normę emisji spalin Stage V dzięki układowi oczyszczania spalin HI-eSCR2 (DOC SCRoF).


Rozstaw osi w wersji 4-cylindrowej wynosi 2 651 mm, co zapewnia większą stabilność podczas prac polowych i z ładowaczem czołowym. Rozstaw osi w wersji 6-cylindrowej wynosi 2 760 mm. Wspólną cechą obu modeli jest dopuszczalna masa całkowita wynosząca 11 500 kg oraz maksymalny rozmiar tylnego koła 710/60R38, co zapewnia większą stabilność i komfort podczas transportu oraz mniejsze ugniatanie gleby podczas prac polowych.


Amortyzowana kabina

Dbałość o komfort operatora jest potwierdzona jako najlepsza w swojej klasie, zarówno podczas jazdy po polu, jak i po drogach, dzięki opcjonalnemu układowi niezależnego zawieszenia przedniej osi. Dostępne są również dwie opcje amortyzacji kabiny: mechaniczne lub półaktywna Semi-Active sterowane elektronicznie. System Data Screen Management (12″ ekran dotykowy) korzysta z nowego menu i pozwala na szybszą i bardziej wydajną obsługę dzięki zapisywaniu funkcji na programowalnych przyciskach (MyFunctions) umożliwiających dostosowanie elementów sterowania ciągnika do indywidualnych potrzeb. Prowadzenie satelitarne i system ISOBUS są w pełni zintegrowane, co dzięki prostej obsłudze DSM pozwala operatorowi zarządzać narzędziami w łatwy sposób.


 

Nowe silniki FPT NEF 45 i FPT NEF 67

Ciągniki są wyposażone w nowe silniki FPT NEF 45 o pojemności 4,5 l, 16-zaworowe,  4-cylindrowe oraz silniki FPT NEF 67 o pojemności 6,7 l, 24-zaworowe, 6-cylindrowe z turbosprężarką i elektronicznym wtryskiem Common Rail. Są to dwa modele (7-165 i 7-175) z silnikami 4-cylindrowymi o mocy 165 i 175 KM z systemem Dual Power oraz dwa inne modele (7-170 i 7-180) z silnikami 6-cylindrowymi o mocy 175 KM. Na uwagę zasługuje również seryjnie montowany system Cooling Matrix ułatwiający dostęp do chłodnic pod maską w celu ich łatwiejszego czyszczenia.


 

Dwie przekładnie

Dostępne są dwie przekładnie: V-Drive (dla wyższych mocy) i Robo-Six (dla wszystkich czterech mocy w serii). V-Shift, z 4-zakresową przekładnią bezstopniową, gwarantuje reaktywność na najwyższym poziomie. Prędkość waha się od minimalnej 0,04 km/h do maksymalnej 50 km/h. Z kolei przekładnia Robo-Six posiada 6 biegów Powershift pod obciążeniem, 5 zrobotyzowanych zakresów i elektro-hydrauliczny rewers na kierownicy. Łączna liczba biegów wynosi 30 do przodu + 15 do tyłu, co w przypadku zakresu biegów pełzających daje 54 biegi do przodu + 27 do tyłu. System Stop & Action integruje funkcję De-Clutch (wysprzęglania) z pedałem hamulca, umożliwiając zatrzymanie ciągnika bez wciskania sprzęgła, co ułatwia jazdę po drogach. Połączenie systemów Stop & Action i APS (Auto Powershift) umożliwia korzystanie z przekładni Robo-Six w podobny sposób, jak w przypadku wersji z przekładnią bezstopniową.


Układ hydrauliczny z zamkniętym centrum CCLS

Zamknięty centralny układ hydrauliczny z pompą o wydajności 123 l/min. (opcjonalnie dostępna jest większa pompa o wydajności 160 l/min.) może obsługiwać do 8 zaworów. Elektronicznie sterowany tylny podnośnik zapewnia maksymalny udźwig 9 300 kg.


 

Wymiary i masy



< Powrót
Nasi partnerzy

Małolepszy Group współpracuje od wielu lat z licznymi partnerami

Zobacz wszystkie marki
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo