Kompaktowe produkty Landini stają się zgodne z normą Stage V
Kompaktowe produkty Landini stają się zgodne z normą Stage V
Zwinność i kompaktowość.
Landini Mistral2 jest dostępny w dwóch konfiguracjach: Standardowa, dostępna dla wersji z platformą lub kabiną, oraz GE (Ground Effect), tylko dla wersji z platformą, która dzięki obniżonej konstrukcji uzyskanej dzięki dedykowanej przedniej osi oraz tylnym zwolnicom, które dodatkowo zmniejszają całkowitą wysokość maski i błotników od podłoża, co czyni ją doskonałym wyborem do pracy pod tunelami foliowymi.
Dostępne w wersji z platformą lub kabiną
Kabina FOPS charakteryzuje się nowoczesną i funkcjonalną konstrukcją oraz jest zamontowana na silentblokach, które izolują ją od hałasu i wibracji. Komfortowe wyposażenie obejmuje również klimatyzację, uchylną przednią szybę i radio. Elementy sterowania są ergonomiczne i przyjazne dla operatora, a 4-słupkowa konstrukcja zapewnia doskonałą widoczność.
Silnik Kohler
3-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,9 l w modelach MISTRAL 2-055 i 2-060 zapewnia moc maksymalną odpowiednio 49 i 57 KM (ISO) oraz maksymalny moment obrotowy 180 i 200 Nm dostępny już przy 1200 obr./min., co stawia MISTRAL2 na pozycji najlepszego w swojej kategorii.
Ważną nowością jest Engine Memo Switch, który umożliwia zapamiętanie obrotów silnika i szybkie ich przywoływanie za pomocą praktycznego przycisku na prawej konsoli.
Mechaniczna przekładnia jest dostępna w wersjach 12/12 lub 16/16, jeśli jest wyposażona w zakres biegów pełzających, a jej minimalna prędkość wynosi 220 m/h.
Zwiększony przepływ w układzie hydraulicznym - 35 l/min. dla hydrauliki roboczej oraz dedykowanej pompy układu kierowniczego - 20 l/min.. Podnośnik tylny z 3-punktowym układem zawieszenia kategorii 1 może unieść do 1200 kg, jak również może być wyposażony w podnośnik przedni o udźwigu do 400kg, opcjonalnie z WOM o prędkości 1000 obr./min. lub bez niego. Dostępne są 3 dodatkowe zawory (2 standardowe i 1 opcjonalny pływający). Elementy sterujące są zamontowane na nowej prawej konsoli. Tylny mechanicznie załączany WOM jest dostępny z dwiema różnymi prędkościami 540 i 540E obr./min. oraz z prędkością WOM zależną od prędkości jazdy. Przednia oś jest wyposażona w elektro-hydrauliczną blokadę mechanizmu różnicowego "Hydralock", zarówno w wersji STD, jak i GE.
Wymiary i masy